قوانین
رشت برنج فروشگاه اینترنتی فعال در حوزه برنج می باشد که تمامی هموطنان عزیز امکان استفاده از خدمات آن را خواهند داشت. فروشگاه رشت برنج به منظور شفافیت در روند خدمات دهی قوانین زیر را تنظیم کرده است. لطفا قبل از هرگونه ثبت سفارشی قوانین وبسایت را مطالعه نمایید.
 

قوانین عمومی
* قوانین و شرایط خرید از وبسایت فروشگاهی رشت برنج بر اساس قوانین تجارت کالا و حمایت از حقوق مصرف کننده تنظیم شده است. لذا ثبت نام در وبسایت و ثبت سفارش به منزله قبول قوانین وبسایت لحاظ می شود. چنانچه قوانین و خدمات تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌که کاربر از خدمات سایت رشت برنج استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

ثبت سفارش
* وبسایت رشت برنج بنا را بر ارائه بهترین و مرغوب ترین برنج ها در هر دسته قرار داده است. در این راستا تلاش دارد مشخصات برنج را با دقت در صفحه محصول درج نماید. در همین راستا تیم رشت برنج تقاضا دارد قبل از خرید محصول حتما در مطالعه مشخصات محصول و انتخاب آن دقت شود. مسئولیت انتخاب محصول بر عهده کاربر می‌باشد و رشت برنج هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت. 

* افزودن محصول به سبد خرید به منزله  رزرو محصول نیست و در صورت به اتمام رسیدن محصول در حین ثبت سفارش رشت برنج مسئولیتی در قبال محصول به اتمام رسیده نخواهد داشت. همچنین تا پیش از ثبت نهایی سفارش، امکان بروز تغییر در قیمت محصولات یا به اتمام رسیدن بازه ی تخفیف محصول وجود دارد. به همین منظور کاربر موظف است قبل از ثبت نهایی سفارش فاکتور سفارش را بررسی و سپس پرداخت نماید.

* پس از ثبت سفارش در سیستم در صورت نیاز، تماس تلفنی با مشتری برقرار می گردد تا از صحت اطلاعات و سفارش خریدار اطمینان دقیق حاصل گردد. لذا خواهشمندیم شماره تماس خود را دقیق و صحیح در فرم های مربوطه وارد نمایید.

* پرداخت وجه سفارشات در حال حاضر به روش های زیر امکان پذیر است:

۱.پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت

۲. واریز مبلغ سفارش به شماره کارت 5195-3218-3374-6104 یا شماره شبا IR 630120020000008827966995 بنام محمدرضا براتی مقدم نزد بانک ملت

* در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را به رشت برنج اعلام نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط کارشناسان رشت برنج كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید.

* قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل و نقل (درمواردی که رشت برنج  ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.

تغییر سفارش ها
* در رشت برنج تلاش بر این است که محصولات ثبت شده در سفارشات بصورت کامل به کاربران تقدیم شود اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی محصول، رشت برنج این حق را برای خود محفوظ می دارد که محصول دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک، تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود.

شرایط ارسال
* رشت برنج متعهد است طبق روال تعهد داده خود در تمامی روزهای هفته بنابر انتخاب خریدار در ارتباط با چگونگی نحوه ارسال سفارش، به ارسال سفارشات اقدام می نماید. با این وجود در صورت بروز مشکل در ارسال محصول بنا بر شرایط عمومی و یا حجم بالای سفارشات رشت برنج تاریخ ارسال را به نزدیک ترین زمان ممکن جا به جا نماید. این تغییر با اطلاع کاربر صورت می پذیرد.

* در صورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به رشت برنج بازگشت داده می شود و بازه جدیدی برای ارسال با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر، سفارش لغو می شود و هزینه ی پرداخت شده به اعتبار کاربر منتقل خواهد شد.

* سفارشات ثبت شده در اسرع وقت اماده و بسته بندی می شود و به پست تحویل داده می شود و کاربر باید برای پیگیری وضعیت بسته، از طریق کد رهگیری مرسوله پستی در سایت شرکت پست اقدام نماید.

* قبل از تحویل گرفتن سفارش از صحت مرسوله ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بلافاصله با شماره های پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

*مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش بر عهده ی کاربر می باشد و چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد, هزینه ی ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح بر عهده ی کاربر می باشد.

شرایط مرجوعی
* کاربر موظف است در هنگام دریافت محصول از مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند، بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.

* پس از دریافت محصول مرجوع شده توسط انبار، بخش کنترل کیفیت علت مرجوعی اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت صحت مشکل اعلام شده، محصول تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

* مرجوع کردن محصول صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید رشت برنج امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت محصول بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد.

* در صورت درخواست مرجوعی خریدار موظف است محصول را از طریق پست برای رشت برنج ارسال کند. هزینه مرجوع کردن محصول بر عهده رشت برنج می باشد.

* هزینه بازگشت محصولاتی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد، بر عهده ی خود کاربر می باشد.

* تعویض محصولات مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در انبار موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن محصول، هزینه برگشت داده می شود.

شرایط عودت وجه
* پس از بازگشت محصول به انبار و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل، در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی، کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی 48 الی 72 ساعت انجام خواهد شد.

* امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب محصول خریداری شده است وجود دارد و رشت برنج از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

  •